join-the-team

Autor foto: Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

Asystent/ka ds. Komunikacji

Opublikowano: 12 stycznia, 2022

join-the-team

Autor foto: Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

Asystent/ka ds. Komunikacji

Opublikowano: 12 stycznia, 2022

Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego (FKP) poszukuje osoby, która jako Asystent/ka ds. Komunikacji będzie odpowiedzialna za  codzienną obsługę mediów społecznościowych, publikowanie treści na stronie internetowej i współpracę z mediami.
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego jest wiodącym polskim think tankiem specjalizującym się w polityce zagranicznej i bezpieczeństwie międzynarodowym. Głównym obszarem aktywności Fundacji jest dostarczanie analiz opisujących i wyjaśniających wydarzenia międzynarodowe, identyfikujących trendy w środowisku międzynarodowym oraz zawierających implementowalne rekomendacje i rozwiązania dla decydentów rządowych i sektora prywatnego.
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego jest organizatorem dorocznej konferencji Warsaw Security Forum, będącej platformą wymiany poglądów pomiędzy najwyższymi przedstawicielami rządów, instytucji międzynarodowych, przemysłu, think-tanków oraz ekspertów z dziedzin polityki i obronności. Fundacja posiada status partnerski przy Radzie Europy. Według raportu „Global Go To Think Tank Index” publikowanego przez Uniwersytet Pensylwania, Fundacja Pułaskiego jest najlepszym w Polsce think tankiem w obszarze obronności i bezpieczeństwa narodowego za lata 2018, 2019 i 2020.
Do zadań Asystenta ds. Komunikacji będą należały między innymi:

  • wsparcie Dyrektora ds. Komunikacji w działalności bieżącej
  • przygotowywanie treści i ich publikacja na stronie internetowej i w mediach społecznościowych Fundacji
  • przygotowanie grafik, folderów, prezentacji i kampanii informacyjnych
  • współpraca z przedstawicielami mediów i Ekspertami Fundacji
  • obsługa mediów podczas Warsaw Security Forum
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat procesów wewnętrznych organizacji
  • ścisła współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • ścisła współpraca z zespołem i wspieranie go w innych pracach

Od kandydatki / kandydata oczekujemy:

  • ukończenia co najmniej studiów licencjackich; preferowane kierunki: dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe, europeistyka zarządzanie kryzysowe lub pokrewne
  • doświadczenia w pracy w sektorze Public Relations lub współpracy z mediami – także na poziomie międzynarodowym
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – przynajmniej na poziomie C1
  • znajomości podstaw dziennikarstwa i dużej swobody w redagowaniu treści w jęz. polskim i angielskim
  • umiejętność tworzenia grafik i obsługi programów graficznych
  • obsługa mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn)
  • autonomiczność w działaniu, kreatywność i dbałość o szczegóły
  • łatwość nawiązywania kontaktu i wysoka kultura osobista
  • umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniających się okolicznościach
  • doskonałej organizacji pracy własnej
  • umiejętności pracy zespołowej
  • wysoko rozwiniętej kompetencji komunikacji
  • wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:

  • dołączenie do zespołu najlepszego think-tanku z zakresu obronności i bezpieczeństwa narodowego w Polsce (Casimir Pulaski Foundation – No. 1 Defense and National Security Think Tank in Poland according to Global Go To Think Tank Index Report)
  • możliwość pracy w dynamicznym, przyjaznym i zmotywowanym zespole
  • możliwość rozwoju sieci kontaktów, również wysokiego szczebla, poprzez współpracę przy organizacji największej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji poświęconej polityce międzynarodowej i bezpieczeństwu.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość bezpłatnego korzystania z bogatej oferty szkoleń organizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji

Jak aplikować?
Aby zaaplikować na to stanowisko należy wypełnić formularz w języku angielskim na stronie https://pulaski.pl/zatrudnienie/. Wypełnienie samego formularza zajmuje mniej niż 30 minut, jednakże wymaga załączenia CV oraz listu motywacyjnego.
Termin składania aplikacji: 21 stycznia 2022 r.
Zgłoszenia nadesłane w inny sposób nie będą rozpatrywane.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: wsf.media@pulaski.pl
Prosimy o tytułowanie maila zgodnie ze wzorem: „Specjalista ds. Komunikacji – Imię Nazwisko”.

Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego (FKP) poszukuje osoby, która jako Asystent/ka ds. Komunikacji będzie odpowiedzialna za  codzienną obsługę mediów społecznościowych, publikowanie treści na stronie internetowej i współpracę z mediami.
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego jest wiodącym polskim think tankiem specjalizującym się w polityce zagranicznej i bezpieczeństwie międzynarodowym. Głównym obszarem aktywności Fundacji jest dostarczanie analiz opisujących i wyjaśniających wydarzenia międzynarodowe, identyfikujących trendy w środowisku międzynarodowym oraz zawierających implementowalne rekomendacje i rozwiązania dla decydentów rządowych i sektora prywatnego.
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego jest organizatorem dorocznej konferencji Warsaw Security Forum, będącej platformą wymiany poglądów pomiędzy najwyższymi przedstawicielami rządów, instytucji międzynarodowych, przemysłu, think-tanków oraz ekspertów z dziedzin polityki i obronności. Fundacja posiada status partnerski przy Radzie Europy. Według raportu „Global Go To Think Tank Index” publikowanego przez Uniwersytet Pensylwania, Fundacja Pułaskiego jest najlepszym w Polsce think tankiem w obszarze obronności i bezpieczeństwa narodowego za lata 2018, 2019 i 2020.
Do zadań Asystenta ds. Komunikacji będą należały między innymi:

  • wsparcie Dyrektora ds. Komunikacji w działalności bieżącej
  • przygotowywanie treści i ich publikacja na stronie internetowej i w mediach społecznościowych Fundacji
  • przygotowanie grafik, folderów, prezentacji i kampanii informacyjnych
  • współpraca z przedstawicielami mediów i Ekspertami Fundacji
  • obsługa mediów podczas Warsaw Security Forum
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat procesów wewnętrznych organizacji
  • ścisła współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • ścisła współpraca z zespołem i wspieranie go w innych pracach

Od kandydatki / kandydata oczekujemy:

  • ukończenia co najmniej studiów licencjackich; preferowane kierunki: dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe, europeistyka zarządzanie kryzysowe lub pokrewne
  • doświadczenia w pracy w sektorze Public Relations lub współpracy z mediami – także na poziomie międzynarodowym
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – przynajmniej na poziomie C1
  • znajomości podstaw dziennikarstwa i dużej swobody w redagowaniu treści w jęz. polskim i angielskim
  • umiejętność tworzenia grafik i obsługi programów graficznych
  • obsługa mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn)
  • autonomiczność w działaniu, kreatywność i dbałość o szczegóły
  • łatwość nawiązywania kontaktu i wysoka kultura osobista
  • umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniających się okolicznościach
  • doskonałej organizacji pracy własnej
  • umiejętności pracy zespołowej
  • wysoko rozwiniętej kompetencji komunikacji
  • wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:

  • dołączenie do zespołu najlepszego think-tanku z zakresu obronności i bezpieczeństwa narodowego w Polsce (Casimir Pulaski Foundation – No. 1 Defense and National Security Think Tank in Poland according to Global Go To Think Tank Index Report)
  • możliwość pracy w dynamicznym, przyjaznym i zmotywowanym zespole
  • możliwość rozwoju sieci kontaktów, również wysokiego szczebla, poprzez współpracę przy organizacji największej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji poświęconej polityce międzynarodowej i bezpieczeństwu.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość bezpłatnego korzystania z bogatej oferty szkoleń organizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji

Jak aplikować?
Aby zaaplikować na to stanowisko należy wypełnić formularz w języku angielskim na stronie https://pulaski.pl/zatrudnienie/. Wypełnienie samego formularza zajmuje mniej niż 30 minut, jednakże wymaga załączenia CV oraz listu motywacyjnego.
Termin składania aplikacji: 21 stycznia 2022 r.
Zgłoszenia nadesłane w inny sposób nie będą rozpatrywane.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: wsf.media@pulaski.pl
Prosimy o tytułowanie maila zgodnie ze wzorem: „Specjalista ds. Komunikacji – Imię Nazwisko”.