Adam Jarczyński

Adam Jarczyński

Fundator, Członek Rady Fundacji

Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Public Relations oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR). Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie PR.

Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Public Relations oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR). Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie Public Relations, w tym na stanowiskach eksperckich. Współtwórca kampanii komercyjnych i społecznych. Doświadczenie zdobywał również na polu badań rynku w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Publikuje artykuły z zakresu współczesnej promocji i dobrych manier. Doradza sektorowi prywatnemu, administracji publicznej i sektorowi pozarządowemu. Prywatnie interesuje się subkulturami, etykietą i protokołem dyplomatycznym. Swoją pasją dzieli się na blogu: www.sv24h.pl. Pisze pracę doktorską z zakresu brandingu narodowego.