Asystent/Asystentka Zarządu w Biurze Fundacji

Do zadań Asystenta/Asystentki Zarządu będą należały między innymi:

  • wsparcie w prowadzeniu Biura Fundacji
  • sporządzanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
  • nadzór nad kalendarzem spotkań
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji
  • przyjmowanie i obsługa gości
  • organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
  • organizowanie wyjazdów służbowych, a także ich rozliczanie
  • dbanie o zaopatrzenie biura
  • inne zlecone zadania administracyjne

Od kandydata / kandydatki oczekujemy:

  • ogólnej wiedzy nt. spraw międzynarodowych i bezpieczeństwa
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2 – kryterium obowiązkowe
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętności organizacyjnych, efektywnego zarządzania czasem
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • zdobycie doświadczenia w najlepszym think-tanku z zakresu obronności i bezpieczeństwa narodowego w Polsce
  • praca w międzynarodowym i przyjaznym środowisku – dobra atmosfera i wzajemna życzliwość to u nas standard!
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość bezpłatnego korzystania z bogatej oferty szkoleń organizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji
  • rozwój zainteresowań i wiedzy w zakresie polityki międzynarodowej i bezpieczeństwa
  • udziałach w organizacji wydarzeń i konferencji na najwyższym szczeblu międzynarodowym (w tym Warsaw Security Forum)
  • możliwość pracy hybrydowej

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres office@pulaski.pl lub przez poniższy formularz.

Agreements *