Marcin Sek
Research Fellow
Menadżer i doradca strategiczny, związany z zarządzaniem, innowacjami, B+R, rozwojem biznesu, restrukturyzacją, komunikacją korporacyjną i kryzysową, PR, PA i wizerunkiem.
Specjalizacje: PRZEMYSŁ OBRONNY, KOMUNIKACJA STRATEGICZNA
W latach 2009-2011 odpowiedzialny za komunikację The Boeing Company w Polsce oraz Michelin w Polsce i Krajach Bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Współpracował m.in. z takimi instytucjami i firmami jak: Parlament Europejski, Komisja Europejska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Grupa Energetyczna, Statoil, Energa, Polskie Stowarzyszenie Energii Wiatrowej, RP Global, Bank of China, XTB, Polska Grupa Zbrojeniowa.
Nadzorował ponad 70 projektów badawczo-rozwojowych o łącznej wartości ponad 2 mld zł. Odpowiadał za stworzenie dwóch Centrów B+R oraz Innowacji i Wdrożeń, pełnił nadzór nad ośrodkami B+R należącymi do PGZ oraz działami innowacji i B+R w ponad 30 spółkach Grupy, zarządzał zespołem odpowiedzialnym za stworzenie koncepcji systemu finansowania projektów B+R w Polsce na rzecz obronności państwa. Uczestniczył w zdobyciu największego kontraktu dla polskiego przemysłu zbrojeniowego w historii o wartości ponad 4,5 mld zł.
Członek Rady Naukowej w Instytucie Mechaniki Precyzyjnej nominowany przez Ministra Rozwoju Mateusza Morawieckiego. Współprzewodniczący Priorytetowego Sektora Obronność w Polsko-Amerykańskim Programie Innowacji – PLUS IP przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Jest absolwentem Nowoczesnej Dyplomacji i Służb Zagranicznych. Ukończył z wyróżnieniem Executive MBA na University of Illinois (Best Consulting Project – PwC Award) oraz SERA 28 (Europejska Sesja dla Przedstawicieli Zbrojeniowych) w Instytucie Wyższych Studiów Obronnych (IHEDN) w Paryżu dla kadry menadżerskiej z obszaru obronnego. Posiada certyfikat PRINCE2 Practitioner.
Marcin Sek
Research Fellow
Menadżer i doradca strategiczny, związany z zarządzaniem, innowacjami, B+R, rozwojem biznesu, restrukturyzacją, komunikacją korporacyjną i kryzysową, PR, PA i wizerunkiem.
Specjalizacje: PRZEMYSŁ OBRONNY, KOMUNIKACJA STRATEGICZNA
W latach 2009-2011 odpowiedzialny za komunikację The Boeing Company w Polsce oraz Michelin w Polsce i Krajach Bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Współpracował m.in. z takimi instytucjami i firmami jak: Parlament Europejski, Komisja Europejska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Grupa Energetyczna, Statoil, Energa, Polskie Stowarzyszenie Energii Wiatrowej, RP Global, Bank of China, XTB, Polska Grupa Zbrojeniowa.
Nadzorował ponad 70 projektów badawczo-rozwojowych o łącznej wartości ponad 2 mld zł. Odpowiadał za stworzenie dwóch Centrów B+R oraz Innowacji i Wdrożeń, pełnił nadzór nad ośrodkami B+R należącymi do PGZ oraz działami innowacji i B+R w ponad 30 spółkach Grupy, zarządzał zespołem odpowiedzialnym za stworzenie koncepcji systemu finansowania projektów B+R w Polsce na rzecz obronności państwa. Uczestniczył w zdobyciu największego kontraktu dla polskiego przemysłu zbrojeniowego w historii o wartości ponad 4,5 mld zł.
Członek Rady Naukowej w Instytucie Mechaniki Precyzyjnej nominowany przez Ministra Rozwoju Mateusza Morawieckiego. Współprzewodniczący Priorytetowego Sektora Obronność w Polsko-Amerykańskim Programie Innowacji – PLUS IP przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Jest absolwentem Nowoczesnej Dyplomacji i Służb Zagranicznych. Ukończył z wyróżnieniem Executive MBA na University of Illinois (Best Consulting Project – PwC Award) oraz SERA 28 (Europejska Sesja dla Przedstawicieli Zbrojeniowych) w Instytucie Wyższych Studiów Obronnych (IHEDN) w Paryżu dla kadry menadżerskiej z obszaru obronnego. Posiada certyfikat PRINCE2 Practitioner.