STANOWISKO: Koordynator/ka Wolontariatu

Opublikowano: 15 października, 2025

join-the-team

Autor foto: Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

STANOWISKO: Koordynator/ka Wolontariatu

Opublikowano: 15 października, 2025

O nas

Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego to jeden z czołowych polskich think tanków specjalizujących się w polityce bezpieczeństwa i współpracy międzynarodowej. Wspieramy rozwój demokracji, bezpieczeństwa oraz pozytywny wizerunek Polski na świecie.

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która stworzy i poprowadzi Program Wolontariatu Fundacji – od planowania, przez rekrutację i szkolenia, po koordynację działań wolontariuszy podczas wydarzeń i projektów (m.in. Warsaw Security Forum).

Twoje zadania:

  • Tworzenie i wdrażanie Programu Wolontariatu Fundacji,
  • Rekrutacja, szkolenie i koordynacja wolontariuszy,
  • Organizacja spotkań i działań integracyjnych,
  • Współpraca z zespołami Fundacji,
  • Monitorowanie efektów i raportowanie działań,
  • Wsparcie Biura Operacyjnego w bieżących zadaniach logistycznych

Wymagania:

  • 1 rok doświadczenia w pracy z wolontariuszami lub w NGO,
  • Umiejętność zarządzania projektami i zespołem,
  • Znajomość MS Office i narzędzi projektowych,
  • Język angielski min. B2,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, pełny etat
  • Pracę w uznanej organizacji o międzynarodowym prestiżu,
  • Szkolenia specjalistyczne (min. 2 rocznie) i rozwój zawodowy,
  • Udział w prestiżowych wydarzeniach międzynarodowych,
  • Realny wpływ na kształt programu i pracę z zaangażowanymi ludźmi.

Aplikuj: wyślij CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@pulaski.pl, wpisując w tytule: Imię i nazwisko_Koordynator/ka Wolontariatu – rekrutacja do dnia 26.10.2025 r.

O nas

Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego to jeden z czołowych polskich think tanków specjalizujących się w polityce bezpieczeństwa i współpracy międzynarodowej. Wspieramy rozwój demokracji, bezpieczeństwa oraz pozytywny wizerunek Polski na świecie.

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która stworzy i poprowadzi Program Wolontariatu Fundacji – od planowania, przez rekrutację i szkolenia, po koordynację działań wolontariuszy podczas wydarzeń i projektów (m.in. Warsaw Security Forum).

Twoje zadania:

  • Tworzenie i wdrażanie Programu Wolontariatu Fundacji,
  • Rekrutacja, szkolenie i koordynacja wolontariuszy,
  • Organizacja spotkań i działań integracyjnych,
  • Współpraca z zespołami Fundacji,
  • Monitorowanie efektów i raportowanie działań,
  • Wsparcie Biura Operacyjnego w bieżących zadaniach logistycznych

Wymagania:

  • 1 rok doświadczenia w pracy z wolontariuszami lub w NGO,
  • Umiejętność zarządzania projektami i zespołem,
  • Znajomość MS Office i narzędzi projektowych,
  • Język angielski min. B2,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, pełny etat
  • Pracę w uznanej organizacji o międzynarodowym prestiżu,
  • Szkolenia specjalistyczne (min. 2 rocznie) i rozwój zawodowy,
  • Udział w prestiżowych wydarzeniach międzynarodowych,
  • Realny wpływ na kształt programu i pracę z zaangażowanymi ludźmi.

Aplikuj: wyślij CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@pulaski.pl, wpisując w tytule: Imię i nazwisko_Koordynator/ka Wolontariatu – rekrutacja do dnia 26.10.2025 r.

Formularz zgłoszeniowy

Agreements *