Monika Grotkowska
Koordynator Biura

Absolwentka studiów magisterskich na Wojskowej Akademii Technicznej oraz Akademii Sztuki Wojennej, posiadająca wykształcenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji oraz cybernetyki. Posiada wiedzę z zakresu cyfryzacji administracji oraz wpływu technologii na efektywność organizacji.
Dzięki wyjazdowi na praktyki studenckie w ramach programu Erasmus i pracy w dziale HR jednej z największych fabryk w Turcji, zdobyła praktyczna wiedzę do napisania pracy magisterskiej, która analizowała style kierowania w Polsce i Turcji, zwracając uwagę na wpływ kultury na zarządzanie personelem. Badała również rozwój e–usług w administracji publicznej.
Interesuje się usprawnianiem pracy organizacji, nowoczesnymi metodami zarządzania oraz wykorzystaniu technologii w sektorze publicznym i biznesie. Od początku swojej kariery zawodowej zajmowała się rekrutacjami, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu procesami związanymi z pozyskiwaniem i selekcją pracowników. Później dołączyła administracja, co umożliwiło jej również doskonalenie umiejętności w zakresie organizacji pracy oraz zarządzania dokumentacją, a także wprowadzenia efektywnych rozwiązań wspierających codzienne funkcjonowanie organizacji.
Monika Grotkowska
Koordynator Biura

Absolwentka studiów magisterskich na Wojskowej Akademii Technicznej oraz Akademii Sztuki Wojennej, posiadająca wykształcenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji oraz cybernetyki. Posiada wiedzę z zakresu cyfryzacji administracji oraz wpływu technologii na efektywność organizacji.
Dzięki wyjazdowi na praktyki studenckie w ramach programu Erasmus i pracy w dziale HR jednej z największych fabryk w Turcji, zdobyła praktyczna wiedzę do napisania pracy magisterskiej, która analizowała style kierowania w Polsce i Turcji, zwracając uwagę na wpływ kultury na zarządzanie personelem. Badała również rozwój e–usług w administracji publicznej.
Interesuje się usprawnianiem pracy organizacji, nowoczesnymi metodami zarządzania oraz wykorzystaniu technologii w sektorze publicznym i biznesie. Od początku swojej kariery zawodowej zajmowała się rekrutacjami, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu procesami związanymi z pozyskiwaniem i selekcją pracowników. Później dołączyła administracja, co umożliwiło jej również doskonalenie umiejętności w zakresie organizacji pracy oraz zarządzania dokumentacją, a także wprowadzenia efektywnych rozwiązań wspierających codzienne funkcjonowanie organizacji.